Sklo jako tvůrce emocí“: konceptuální film společnosti AGC Glass Europe.
Muž a žena. Prostřednictvím úchvatného tance se setkávají a vzdalují, aby se po chvíli mohli k sobě ještě více přiblížit. Jediným svědkem jejich pohybů je sklo v nesčetných tvarech, dotvářející minimalistickou dekoraci. Průsvitné či matné sklo, plné barev a světelného jiskření, jako by doplňovalo škálu vyjadřovaných pocitů.
Tento konceptuální film umožňuje vyzdvihnout během jediné minuty krásu skla a nevtíravým způsobem ji spojit se značkou AGC. Snímek nedává žádné explicitní výklady, ale působí nádherou volně plynoucích pohybů a emocí vyjádřených tancem.
Pro šíření věhlasu a významu značky zejména u široké veřejnosti bude tato kreace součástí první evropské komunikační kampaně, která proběhne v listopadu a prosinci na sociálních sítích Facebook a Instagram a rovněž na YouTubu. Na tuto kampaň pak v roce 2019 navážou další akce.
Objevte film na https://youtu.be/qSoDPUZzBHE
Jak se správně postarat o těsnění vašich plastových oken a jak poznat, kdy už je nejvyšší čas na jeho výměnu?
Kvalitní okna by vám měla vydržet minimálně dvě dekády a jejich nákup proto není dobré brát na lehkou váhu.
Otevírání garážových vrat přes telefon je praktická a jednoduchá alternativa ke klasickým dálkovým ovladačům.
Ochrana životního prostředí je nedílnou součástí naší firemní kultury. Jsme rádi, že můžeme přispívat k udržitelnému rozvoji
Společnost ISOTRA, působící na trhu stínicí techniky již více než 26 let, oznámila navázání dlouhodobé spolupráce s prvoligovým fotbalovým…
Přečtěte si, co je u nás nového, co se u nás děje, jak jsme se rozrostli a další informace z dění na portálu.