
Štítkování firem pro následné vyhledávání a filtrování potenciálními zákazníky nebo partnery může být významnou informací. Jak nastavíme štítky „EKO Firma“ a „Výrobní firma“? Snadno na jednom místě.
Štítkování firem pro následné vyhledávání a filtrování potenciálními zákazníky nebo partnery může být významnou informací. Jak nastavíme štítky „EKO Firma“ a „Výrobní firma“? Snadno na jednom místě.
Je třeba zvýraznění firmy takovým štítkem aktivovat jako službu. Více o aktivaci služeb v návodu Postup – ativace aneb jak začít využívat našich služeb.
Nicméně u štítků je třeba ještě je správně nastavit.
V profilu firmy jenž chceme zvýraznit těmito štítky klepneme na ikonu klíče v sekci „O firmě“ čímž můžeme upravit popis firmy.
Níže pod popisem firmy kde se můžeme rozepsat například o historii firmy či přidat další obrázky, jsou důležitá prohlášení o míře tržeb z výroby a ekologických zásadách firmy.
Nyní se tedy dostáváme k „Prohlášení výrobní firmy“ – vybereme z nabídky procenta udávající jakou část z celkového obratu firmy činí vlastní výrobky. U tohoto prohlášení je třeba zadat osobu která toto za firmu potvrzuje.
„U prohlášení EKO firmy“ vybereme zaškrtnutím jednotlivé položky které naše firma splňuje a zadáme osobu která toto za firmu potvrzuje.
Pak už jen klepneme na tlačítko „Uložit“ a je hotovo.
Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními!
Názory k článku (zatím žádné komentáře - buďte první)