V tomto postupu si názorně popíšeme jak v našem systému začít využívat služeb k ještě lepší propagaci Vaší firmy.
Pro aktivaci a využívání služeb portálu, vyjma služeb jenž poskytujeme zdarma je třeba mít kredity které chceme investovat.
Pro jednoduchost 1 kredit = 1 koruna dle standardního ceníku (ke stažení ze sekce „Ke stažení“ v administraci vaší firmy). Pokud si nejste jisti jak na nákup poradí Vám návod na nákup kreditů a jejich správu.
Takže jak kredity investovat a začít používat služby portálu? Velmi jednoduše.
Otevřeme si profil firmy u které chcete aktivovat služby.
Níže na stránce je sloupek pojmenovaný „Administrace“. V něm klepneme na sekci „Přehled služeb“
Následně se nám zobrazí kompletní přehled všech služeb jenž si můžeme aktivovat a pomoci tak své firmě.
Aktivní služby jenž už využíváme se zobrazují v zeleném rámci, služby jenž bezplatně testujeme potom v okrovo-oranžovém rámci a neaktivní služby jsou šedivé. U každé služby je její název, popis, cenu služby a datum do kterého máme službu aktivní, nebo prioritu jenž je nastavena.
Pro aktivaci služby jenž jsme ještě nevyužili klepneme na tlačítko „aktivovat“.
Pokud je služba už využívaná tlačítko změní popis na „prodloužit o rok“.
Při možnosti výběru priority se u některých služeb v tomto případě objeví rolovací seznam ze kterého vybereme požadovanou hodnotu. Pokud firma nesplňuje podmínky pro aktivaci služby, (například zahraniční firma, nebo bez většinového podílu českého kapitálu nemůže aktivovat službu „Zvýraznění štítkem český aktivní kapitál“), bude u této služby popis „nelze objednat“ a službu nelze aktivovat.
Takto můžeme aktivovat jakoukoliv službu:
Členství na portálu je podmínkou aktivace jiných služeb. Součástí členství je vydávání krátkých zpráv zdarma, analýza klíčových slov z vyhledávání na Google a Seznamu kvartálně zdarma.
Zobrazování loga firmy na úvodní straně portálu (maximálně 8 pozic) a zvýraznění v seznamech.
Zobrazí u firmy informaci, že se jedná o českou firmu a případě filtrování firem podle štítků automaticky zařazuje do výběru.
Zvýrazní u firmy informaci, že se jedná o zelenou firmu a taktéž se uplatňuje při výběru a fitrování firem.
B2C hodnocení, autorizované podle čísel již realizované zakázky, i zpětně. – relevantní reference o firmě. Nastavitelný okruh otázek.
Tentokrát B2B reference o obchodních partnerech dle již realizované fakturace i zpětně.
Přístup k relevantním datům o finančních údajích. Data používáme od společnosti Coface a jsou pravidelně aktualizována.
Firma bude moci zveřejňovat nabídky např. akčního či zlevněného zboží, soutěží a podobně
Firma bude zahrnuta do systému poptávek od klientů. Klient vyfiltruje firmy dle referencí a několik jich může přímo oslovit. Poptávka je námi ověřována, zpravidla telefonicky.
Budete okamžitě informováni o použití vámi sledovaných klíčových slov v diskusích. Víte tak hned pokud se jméno Vaší firmy nebo výrobku objeví v diskuzi.
Budete mít přístup ke statistikám návštěvnosti všech vydaných článků a pojmů ve slovníčku. Sledujte nejen svoje články ale všechny. Máte tak přehled co se nejvíce čte, vyhledává, a prostě „frčí“.
Naši odborníci budou za vás sledovat diskuze, články, komentáře uživatelů a směrovat vše k budování povědomí a dobrého image právě vaší firmy.
Více informací o službách naleznete ve shrnutí výhod portálu, v ceníku a v brožuře nebo nejlépe u svého marketingového poradce.
Přední český výrobce interiérových dveří vám přináší pár rad a tipů v rámci jejich výběru.
Jak dělíme rosení dveřních a okenních skel a jak lze takovému rosení případně zabránit?
Jaké jsou nejčastější nedostatky v izolaci plastových oken a jak je řeší okna nové generace?
Nově jsme pro Vás doplnili další řadu BIM objektů pro software ARCHICAD a REVIT, tentokrát pro všechny protipožární uzávěry.
Přední světový výrobce Hliníkových okenních, dveřních, stínících systémů potvrzuje kvalitu Enviromentálního prohlášení EPD
Díky exkluzivnímu partnerství s Les Couleurs® Le Corbusier nabízí heroal v oblasti oken, dveří a fasád od nynějška ještě větší pestrost…