Rádi by jste dlouhodobě zviditelnili Vaši firmu formou obsahového marketingu a nemáte odborníky, kteří by pro Vás psali články opravdu oborově odborně ?
Nevadí, my se postaráme dle Vašeho zadání o vše potřebné od A až do Z. Tedy o napsání článku, jeho zajímavou obsahovou náplň, gramatickou i vizuelně zajímavou grafickou podobu a také o jeho naladění na konkrétní klíčová slova pro jeho vyšší vyhledávanost. Náš tým redaktorů, grafiků a SEO analytiků je tu pro vás.
Jaké parametry by měl článek mít, aby Vás bylo vidět ?
Měl by být napsán opravdu odborníkem na dané téma a případě doplněn o zkušenosti z praxe od profesionálů v branži. Neměl by být tedy psán a vydán bez konkrétního odborného dozoru. Náš tým profesionálů pomůže s odbornou obsahovou strukturou článku.
Je jedno jestli článek bude komerční – tedy bude upozorňovat na konkrétní produkt či produkty nebo nekomerční s obecným zaměřením na praxi v daném tématu.
Článek by měl obsahovat minimálně 2 NS textu, který není obsahově shodný s jiným podobným již zveřejněným článkem.
Článek by měl obsahovat unikátní fotografie, které jsou poutavé pro budoucí promování článku cílové skupině lidí. Náš tým Grafiků se postará o to aby tyto fotografie opravdu poutavé byly.
Pokud je použit převzatý zdroj obsahu článku, tento zdroj by měl být napsán s odkazem v zápatí článku.
Ke každému článku přidáme k zápatí konkrétní Call to Action prostředí pro směrování čtenářů k Vám.
Článek připravíme funkčně pro optimalizované čtení na různých zařízeních jako je Stolní počítač, Tablet či Smartphone.
Náš tým Redaktorů zajistí, aby byl článek nejenom gramaticky, ale hlavně obsahově i obrázkově zajímavý.
Jak se o vás článek v budoucnu staráme a co vám přinášíme ?
Váš článek pravidelně statisticky (denně) sledujeme a ladíme klíčová slova či doporučujeme sezonní promování (i opakovaně) pro zvýšení sledovanosti článku. Navíc denně monitorujme změny v indexování a vyhledání Googlu a Seznamu tak, aby jsme společně s Vámi dosahovali vysoké návštěvnosti.
Dále evidujeme oborové přístupy k článku z různých zdrojů a kanálů návštěvnosti. Tyto uživatelské přístupy můžete přes naši službu Promování cíleně oslovit a to až 30 dní zpětně formou remarketingové kampaně.
Veškeré podrobné statistiky (měsíční, sumární) a to i zpětně dostáváte v případě Aktivního členství na našem Portálu pravidelně v mailovém měsíčním reportu. Kdykoliv je také můžete vidět v sekci Ke stažení po příhlášení na Portál www.planetaoken.cz.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat náše obchodní oddělení – určitě vám poradí.
— tým PlanetaOken.cz
Názory k článku (2 komentáře)
To zní dobře… Určitě se ozvu a domluvíme detaily spolupráce. Ještě neřeším reklamu, ale po Novém roce se na to chci zaměřit. Jsem ráda, že jsem stihla do Vánoc založení OSVČ díky https://sidlofirmypraha5.cz/…alozeni-osvc , teď přes Vánoce si to všechno sedne a po Novém roce šlápnu do pedálu :-D .
Takže klasická nabídka copywritingu? To bych bral. Dokázali byste napsat něco na téma kontrola provedených prací a stavební dozor tak, aby to cílilo na čtenáře tohohle webu ? https://dkconsult.cz/…vebni-dozor/ Já vím, že je to poměrně složité téma. Nepotřebuji proto nic dlouhého, ale spíše aby to fungovalo. :) Díky za nabídky