
Společnost ISOTRA, působící na trhu stínicí techniky již více než 27 let, oznámila navázání dlouhodobé spolupráce s extraligovým hokejovým klubem Rytíři Kladno.
Společnost ISOTRA, působící na trhu stínicí techniky již více než 27 let, oznámila navázání dlouhodobé spolupráce s extraligovým hokejovým klubem Rytíři Kladno.
Společnost ISOTRA, působící na trhu stínicí techniky již více než 27 let, oznámila navázání dlouhodobé spolupráce s extraligovým hokejovým klubem Rytíři Kladno.
Myšlenka navázat spolupráci s kladenským extraligovým hokejovým klubem se zrodila zcela přirozeně při vytváření marketingové strategie pro nadcházející rok v souvislosti s osobností Jaromíra Jágra a působností Rytířů v extralize a byla formálně potvrzena podepsáním smlouvy hlavního partnerství.
Pro obě strany je spolupráce smysluplná a velmi zajímavá. „Na majiteli klubu Jaromíru Jágrovi bylo znát, že jedná srdcem a chce klub pozvednout. Za naši společnost mohu říct, že velmi rádi podporujeme úspěšné lidi, kteří v životě něco dokázali,“ vysvětlil Bohumír Blachut, předseda představenstva společnosti ISOTRA a.s.
Spokojenost je i na straně extraligového klubu Kladno. „Je pro nás velkým potěšením, že můžeme být spojováni s tak silným partnerem, jakým je ISOTRA. Máme společné vize a hlavně i podobné lidské vnímání, což je při každé spolupráci velmi důležité,“ zdůraznil Jiří Kalla, marketingový manažer Rytířů Kladno. I ze strany partnera hokejového klubu je lidská stránka spolupráce na prvním místě. „Z každého dalšího setkání s Jaromírem jsme měli velmi dobrý pocit. Je podobného smýšlení a jeho tvrdá práce a dosavadní úspěchy hovoří za vše. Na tuto spolupráci nehledíme jen obchodní optikou, ale hlavně lidsky,“ dodal Blachut.
„Možnost navázat spolupráci s Rytíři Kladno vnímá společnost ISOTRA jako dlouhodobý projekt, jehož cílem je podpora klubu v extraligové soutěži a zvýšení hodnoty obou značek. Je to první krok, na který naváže řada dalších marketingových a komunikačních aktivit,“ dodává Jakub Vaněk, marketingový ředitel společnosti ISOTRA.
Zaujalo vás téma článku, produkt nebo služba?
Poptejte nezávazně a zcela zdarma firmu ISOTRA a ona se vám sama ozve!
Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními!
Názory k článku (zatím žádné komentáře - buďte první)